Zákaznická zkušenost

Jak formovat (pozitivní) zákaznickou zkušenost? A kdo všechno jsou vlastně moji zákazníci?

Cíl – k čemu vám trénink bude

Zákazníci, externí nebo interní, jsou klíčoví pro každou firmu. A ještě důležitější je to, jakým způsobem k nim přistupujeme, jak utváříme jejich zkušenost a tím i naši reputaci. Trénink vám pomůže tento přístup více zvědomit a zdokonalit.

Klíčové oblasti
  • Formování pozitivní zkušenosti

  • Proměna zákazníků ve fanoušky

  • Profesionální komunikace

  • Zvládání námitek

  • Prevence konfliktů

Možné varianty
  • Prodejní dovednosti

  • Prezentační dovednosti

  • Konzultační dovednosti

  • Retence

Obsah
  • ušijeme na míru podle vašich potřeb


Otázky? Paráda! Napište nám a ptejte se.

10 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše